Bc. Adéla Bártová

Bachelor's thesis

Influenceři jako nástroj marketingové komunikace vybrané společnosti

Influencers as a tool of marketing communication of selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá aktuálním trendem influencerů a jejich využitím jako marketingového nástroje v oblasti módy, konkrétně u společnosti Zoot. Cílem práce je zjistit, zda je influencer marketing efektivním marketingovým nástrojem pro firmu Zoot. První kapitola se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V dalších kapitolách je rozebrán obsahový marketing, společně …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on actual trend of influencers and their use as a marketing tool in fashion industry concretely in marketing of company Zoot. The purpose of this thesis is to explore if the influencer marketing is an effective tool for the Zoot company. First part of this theses concentrates on main points of marketing, marketing and communication mix. The next part of this thesis focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication