Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity – Tomáš Michálek
Tomáš Michálek
Master's thesis
Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Management of Marketing Campaigns in an Environment of Social Networks and Evaluating their Effectiveness
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity …moreAbstract:
This thesis is an analysis of the efficiency of managing social media campaings of Faculty of Management in Jindrichuv Hradec, as well as a new proposal of its improvements. The first part of the thesis explains theoretical expressions on the topic above, including marketing communication, public relations, media planning and online marketing. The second chapter turn the theoretical knowledge into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42672
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Jiří Přibil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHÁLEK, Tomáš. \textit{Řízení marketingové kampaně v~prostředí sociálních sítí a~vyhodnocování jejich efektivity}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/dhov1e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42672
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Sociální sítě v prezidentské předvolební kampani - případová studie USA
Karolína NEZVALOVÁ -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová