Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity – Tomáš Michálek
Tomáš Michálek
Master's thesis
Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Management of Marketing Campaigns in an Environment of Social Networks and Evaluating their Effectiveness
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity …viacAbstract:
This thesis is an analysis of the efficiency of managing social media campaings of Faculty of Management in Jindrichuv Hradec, as well as a new proposal of its improvements. The first part of the thesis explains theoretical expressions on the topic above, including marketing communication, public relations, media planning and online marketing. The second chapter turn the theoretical knowledge into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42672
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42672
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Sociální sítě v prezidentské předvolební kampani - případová studie USA
Karolína NEZVALOVÁ -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová