Role sociálních sítí v komunikačním mixu – Bc. Dominik Chvojka
Bc. Dominik Chvojka
Diplomová práce
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
The Role of Social Networks in the Communications Mix
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce jsou sociální sítě a jejich role v komunikačním mixu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na marketingovou komunikaci a její dílčí části, historické hledisko vzniku a vývoje internetu a na historii a typologii sociálních sítí. V druhé kapitole jsou představeny teoretické základy praktické části práce, například analýza sociálních sítí Facebook …víceAbstract:
The main theme of the thesis is social networks and their roles in communication mix. The thesis is divided into two chapters. The first chapter is focused on marketing communication and its component parts, historical perspective of formation and evolution of the internet and on the history and typology of social networks. Theoretical bases for the practical part of the thesis are presented in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/srp4w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula