Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond – Bc. Josef Pánek
Bc. Josef Pánek
Master's thesis
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Launch marketing strategy of new product Becherovka Lemond
Abstract:
PÁNEK, Josef. Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o. Praha: 2017. 66 stran. Diplomová práce na téma „Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond“ se zaměřuje na analýzu celkové marketingové strategie. Teoretická část popisuje hlavní pojmy, charakterizuje marketingový mix a řízení …moreAbstract:
The master thesis named „Launch marketing strategy of new product Becherovka Lemond” is focused on analyses of marketing strategy. Theoretical part characterize main terms, marketing mix and brand management. Analysis part includes marketing strategy of Jan Becher Company and analyses market of alcoholic beverages. Next part completely analyze launch of the new product. The aim of master thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11110/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2017
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Šárka Málková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Martin Krumpolc -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Marketingová strategie společnosti Marks & Spencer
Linda Bartuňková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ