Bc. Ivana POKORNÁ

Bachelor's thesis

Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF DNES a LIDOVÝCH NOVIN ve Zlínském regionu

The creation database and the strategy no obtaining subscribers daily newspapers MF Dnes and Lidové noviny in Zlín region
Abstract:
Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků …more
Abstract:
The aim of my bachelor work is to evaluate the current status of getting new subscribers at the company Mafra a.s., then to create the database of potential subscribers in given segments and to propose the strategy for getting new subscribers for dailies Mladá fronta DNES and Lidové noviny. In the theoretic part I want to map individual forms of marketing communication, database development, media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier: 7397

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2008
  • Supervisor: Ing. Růžena Vorlová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POKORNÁ, Ivana. Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF DNES a LIDOVÝCH NOVIN ve Zlínském regionu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.