Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká – Bc. Ester Ledecká
Bc. Ester Ledecká
Bakalářská práce
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Sport marketing and PR of an professional athlete - Ester(STR) Ledecka
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití nástroje PR ve sportu a jeho aplikaci do marketingové komunikace, respektive sportovního marketingu. Nejprve jsou v práci vymezeny termíny Sport, marketingová komunikace a sportovní marketing. Další text se specializuje na PR aktivity ve sportovním prostředí. Hlavním cílem práce je rozvinout v jednotlivých kapitolách témata tak, aby složila celistvý obraz použití …víceAbstract:
The thesis paper is focused on utilising PR tools in sports and his use in marketing communication, or more precisely sport's marketing. First the terms sport, marketing communication and sport's marketing are defined. Next text specialises on PR activities in sport's environment. Main objective of the thesis is to develop topics in each chapter so it creates the whole picture of PR use from the athlete …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jdirp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková