Asistent pedagoga na základních školách ve Zlínském kraji – Bc. Marie Kolínková
Bc. Marie Kolínková
Master's thesis
Asistent pedagoga na základních školách ve Zlínském kraji
Teacher Assistant in Elementary Schools in the Zlín Region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou profese asistenta pedagoga na základních školách ve Zlínském kraji. Teoretická část se zaměřuje na asistenta pedagoga jako funkci i jako osobnost. Jsou zde popsány možnosti zřízení této profese, osobnostní i kvalifikační předpoklady a náplň práce. Dále se práce věnuje integraci, inkluzi a faktorům, které tyto procesy ovlivňují. Závěr teoretické části je zaměřen …moreAbstract:
This thesis deals with the profession assistant of teacher at the primary schools in the Zlín region. The theoretical part characterises this type of assistant in terms of his/her function as well as personality. It explains the possibilities of establishment of this profession, the personal and professional requirements, as well as the scope of his/her work. Furthermore, the work discusses integration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 14. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kolínková, Marie. Asistent pedagoga na základních školách ve Zlínském kraji. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná