Komunikace neziskových organizací k veřejným institucím – Ha Van Doan
Ha Van Doan
Master's thesis
Komunikace neziskových organizací k veřejným institucím
Communication of Non-profit Organizations to Public Institutions
Abstract:
Cílem práce je návrh komunikační strategie neziskových organizací vůči veřejným institucím v České republice v kontextu politického cyklu na základě analýzy současného stavu vztahů mezi nestátními neziskovými organizacemi a představiteli veřejných institucí, včetně provedení výzkumu založeném na expertních rozhovorech s vybranými respondenty.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a communication strategy for non-profit organisations towards public institutions in the Czech Republic. This will be done in the context of the political business cycle based on the analysis of the current state relations between non-profit organisations along with public institutions. This includes conducting qualitative research based on expert interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86010
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jindřich Henzl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of non-profit organizations: an economic analysis
David Vajčner -
Cooperation of Czech environmental nongovermental non-profit organizations with European NNOs
Veronika Školíková -
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Comparison of the institutional framework of non-profit organizations in the Czech Republic , UK and USA
Klára Gajdová -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
Lucie Škorpíková -
Komunikační mix města Ústí nad Labem
Linda ZEŤOVÁ -
Komunikační mix obce Slatina
Kateřina HOLASOVÁ