Supermarkety a nákupní centra v ČR – Barbora Pýchová
Barbora Pýchová
Bakalářská práce
Supermarkety a nákupní centra v ČR
Supermarkets and shopping centres in Czech Republic
Anotace:
Práce "Supermarkety a nákupní centra v ČR" se věnuje vývoji, současnému a budoucímu stavu supermarketů a nákupních center v České republice. Zaměřuje se také na kulturu a změnu životního stylu, která ovlivnila českou společnost. Poukazuje na ekonomickou situaci, na niž měla dopad celosvětová finanční krize a porovnává situaci na českém trhu se zahraničím. Konkrétní příklady se zabývají vybranými nákupními …víceAbstract:
The bachelor thesis "Supermarkets and shopping centres" is concenrned with a development, present and future state of supermarkets and shopping centres in the Czech Republic. It is also focused on a culture and a change of life style, which affected Czech society. It mentions economic situation, which was influenced by the global finacial crisis, and it compares the situation at the Czech market with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22747
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Vojtěch Kouba
- Oponent: Irena Šulcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Vaňkovka Brno - bývalý brownfield vs. úspěšné nákupní centrum
Václav Pižl -
ORGANIZATIONAL CULTURE, ITS TRANSFER AND INFLUENCE ON HUMAN CAPITAL MANAGEMENT IN THE CZECH REPUBLIC (RETAILING CASE STUDY)
Lenka Šústová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová