Kristýna Kremerová

Master's thesis

Zhodnocení marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na marketingovou komunikaci

Evaluation of marketing segmentation of selected company with focus on marketing communication
Abstract:
Tato práce mapuje různé možnosti oslovení zákazníků firmou Indoor s.r.o., zabývající se výrobou a prodejem nábytku na míru, převážně B2C zákazníkům. Firma by v současnosti ráda oslovila cílové segmenty, ale nemá za tímto účelem zpracovanou žádnou analýzu možností komunikace, na jejímž základě by mohla činit potřebná rozhodnutí o komunikační kampani. Cílem práce bylo poznat vybrané segmenty zákazníků …more
Abstract:
This thesis maps various possibilities of addressing customers of the company Indoor s.r.o., which produces and sells custom made furniture, mostly to B2C customers. The company would currently like to address its target segments, but it has not done any analysis of the communication possibilities to make the necessary decisions about the communication campaign. The aim of this work is to identify …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2020
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Tereza Matějová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78844