Zhodnocení marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na marketingovou komunikaci – Kristýna Kremerová
Kristýna Kremerová
Master's thesis
Zhodnocení marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na marketingovou komunikaci
Evaluation of marketing segmentation of selected company with focus on marketing communication
Abstract:
Tato práce mapuje různé možnosti oslovení zákazníků firmou Indoor s.r.o., zabývající se výrobou a prodejem nábytku na míru, převážně B2C zákazníkům. Firma by v současnosti ráda oslovila cílové segmenty, ale nemá za tímto účelem zpracovanou žádnou analýzu možností komunikace, na jejímž základě by mohla činit potřebná rozhodnutí o komunikační kampani. Cílem práce bylo poznat vybrané segmenty zákazníků …moreAbstract:
This thesis maps various possibilities of addressing customers of the company Indoor s.r.o., which produces and sells custom made furniture, mostly to B2C customers. The company would currently like to address its target segments, but it has not done any analysis of the communication possibilities to make the necessary decisions about the communication campaign. The aim of this work is to identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78844
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2020
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Tereza Matějová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREMEROVÁ, Kristýna. \textit{Zhodnocení marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na marketingovou komunikaci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dj5pl4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78844
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Digital Marketing: The use and development in Nigeria
Femi Micheal Awolesi -
Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou
Anna Flanderková -
Marketing Mix Analysis of Exit 112, s.r.o.
Anna Matoušková -
Současné trendy ve výrobě a konzumaci vín v ČR a ve světě
Dominika Melicharová -
Efekty a osudy nanočástic v buňkách a tkáních ve zvířatech a in vitro kulturách
Jana Dumková -
Toky palet a jejich evidence ve výrobě náprav ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Tomáš Táborský -
Měření výkonnosti ve výrobě: identifikace a řešení problémů
Jakub Kopecký -
Metoda KANBAN a její uplatnění ve vybrané firmě
Jiří Sulek