Jan Kopecký

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro službu Moto dozor

Proposal of the marketing strategy for the Moto dozor
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl navrhnout marketingovou strategii pro nově vznikající službu Moto dozor, pro zlepšení stávajících marketingových činností. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, marketingové strategie, značky, marketingového mixu a online marketingu. Metodologická část se zabývá procesem získávání dat a limitacemi marketingového výzkumu, který odhalil …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing strategy for the newly emerging service Moto dozor, to improve the existing marketing activities. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing, marketing strategy, brand, marketing mix and online marketing. The methodological part discusses the process of data acquisition and the limitations of the marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Jana Müllerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93740