Návrh marketingové strategie pro službu Moto dozor – Jan Kopecký
Jan Kopecký
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro službu Moto dozor
Proposal of the marketing strategy for the Moto dozor
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl navrhnout marketingovou strategii pro nově vznikající službu Moto dozor, pro zlepšení stávajících marketingových činností. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, marketingové strategie, značky, marketingového mixu a online marketingu. Metodologická část se zabývá procesem získávání dat a limitacemi marketingového výzkumu, který odhalil …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing strategy for the newly emerging service Moto dozor, to improve the existing marketing activities. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing, marketing strategy, brand, marketing mix and online marketing. The methodological part discusses the process of data acquisition and the limitations of the marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93740
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Jana Müllerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann