Bc. Lucie Slabyhoudová

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)

The Instruments of Marketing Communications for the Childern
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou cílenou na děti. Teoretická část je podrobně zaměřena na dílčí kapitoly komunikačního mixu a především na televizní reklamu, která je v současné době nejrozšířenějším marketingovým prostředkem. Dále je zde obecně rozebráno, jak prostředky marketingové komunikace ovlivňují jednotlivé věkové skupiny. Televizní reklama dnes ovlivňuje stále více dětí. Hlavním cílem …viac
Abstract:
For my bachelor work I have chosen the topic dealing with an advertising targeted at children. The theoretical part is thoroughly focused on the partial chapters of communicative mixture and mainly on a television advertising which is nowadays the most widely used marketing tool. In general I have also analyzed the influence of marketing communication on particular age groups. TV advertising still …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní