Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele) – Bc. Lucie Slabyhoudová
Bc. Lucie Slabyhoudová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
The Instruments of Marketing Communications for the Childern
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou cílenou na děti. Teoretická část je podrobně zaměřena na dílčí kapitoly komunikačního mixu a především na televizní reklamu, která je v současné době nejrozšířenějším marketingovým prostředkem. Dále je zde obecně rozebráno, jak prostředky marketingové komunikace ovlivňují jednotlivé věkové skupiny. Televizní reklama dnes ovlivňuje stále více dětí. Hlavním cílem …víceAbstract:
For my bachelor work I have chosen the topic dealing with an advertising targeted at children. The theoretical part is thoroughly focused on the partial chapters of communicative mixture and mainly on a television advertising which is nowadays the most widely used marketing tool. In general I have also analyzed the influence of marketing communication on particular age groups. TV advertising still …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/re5az/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová