Bc. Silvie Sirotková

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím

Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zjistit současný stav řízení vztahů se zákazníky v podniku s drogistickým zbožím, zhodnotit tento stav a navrhnou řešení pro zlepšení tohoto stavu. Vybraným podnikem je Teta drogerie a lékárny ČŘ, s. r. o (dále jen Teta drogerie). Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První je část teoreticko-metodologická, ve které nejprve vysvětlím pojmy jako CRM, zákazník, věrnostní …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is to determine the current situation of customer relationship management in the company with drugstore, to evaluate this state and to propose solutions for improvement of this state. The choice company is Teta drogerie and lékárny ČR, Ltd. (hereinafter referred to as Teta drogerie). The bachelor thesis consists two parts. The first is a theoretical - methodological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Kovaříková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku