Thuan Nguyen Thi Nhu

Disertační práce

Faktory ovlivňující spokojenost zákazníků při on-line nákupu kosmetických výrobků ve Vietnamu

Factors Affecting Customer Satisfaction: Evidence from Beauty and Cosmetic Online Shopping in Vietnam
Abstract:
V kontextu Beauty and Cosmetic Online Shopping (BCOS) ve Vietnamu tato práce zkoumá klíčové proměnné, které ovlivňují spokojenost zákazníků, a zároveň hodnotí vliv pohlaví a rodinného stavu na takové vztahy. Za prvé, nabízí spolehlivý dotazník, který přesně zachycuje pět konstruktů samostatně vytvořeného teoretického modelu: Online nakupování (OSE), Externí pobídky (EI), Prodejce (SS), Bezpečnost/Soukromí …více
Abstract:
In the context of Beauty and Cosmetic Online Shopping (BCOS) in Vietnam, this thesis investigates key variables that affect customer satisfaction while also evaluating the effects of gender and marital status on such relationships. First, it offers a reliable questionnaire that accurately captures the five constructs of the self-constructed theoretical model: Online Shopping Experience (OSE), External …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nguyen Thi Nhu, Thuan. Faktory ovlivňující spokojenost zákazníků při on-line nákupu kosmetických výrobků ve Vietnamu. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Doktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics