Petra Myslikovjanová

Bachelor's thesis

Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize

Change in a Fashion Brands Communication Strategy during the Corona Crisis
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii módní značky Zalando. Předmětem práce bylo zjistit, jak v České republice zákazníci vnímají změnu komunikační strategie vlivem koronakrize a které nástroje komunikačního mixu ovlivňují image značky.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the communication strategy of a fashion brand. The subject of the thesis was to find out how customers in the Czech Republic perceive a change in the communication strategy due to the coronary crisis and which tools of the communication mix affect the brand image.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Myslikovjanová, Petra. Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe