Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize – Petra Myslikovjanová
Petra Myslikovjanová
Bachelor's thesis
Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize
Change in a Fashion Brands Communication Strategy during the Corona Crisis
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii módní značky Zalando. Předmětem práce bylo zjistit, jak v České republice zákazníci vnímají změnu komunikační strategie vlivem koronakrize a které nástroje komunikačního mixu ovlivňují image značky.Abstract:
This bachelor thesis deals with the communication strategy of a fashion brand. The subject of the thesis was to find out how customers in the Czech Republic perceive a change in the communication strategy due to the coronary crisis and which tools of the communication mix affect the brand image.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MYSLIKOVJANOVÁ, Petra. \textit{Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dkkpau/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Myslikovjanová, Petra. Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková