Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize – Petra Myslikovjanová
Petra Myslikovjanová
Bakalářská práce
Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize
Change in a Fashion Brands Communication Strategy during the Corona Crisis
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii módní značky Zalando. Předmětem práce bylo zjistit, jak v České republice zákazníci vnímají změnu komunikační strategie vlivem koronakrize a které nástroje komunikačního mixu ovlivňují image značky.Abstract:
This bachelor thesis deals with the communication strategy of a fashion brand. The subject of the thesis was to find out how customers in the Czech Republic perceive a change in the communication strategy due to the coronary crisis and which tools of the communication mix affect the brand image.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Myslikovjanová, Petra. Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková