Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Michaela Franková
Michaela Franková
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Hlavním cílem práce je inovace marketingového plánu vybrané společnosti pomocí nástrojů podpory prodeje a jejich vyhodnocení. Dílčím cílem již zmíněné práce je strukturovaná analýza zkoumaného subjektu. Přínosem je doporučení inovativních nástrojů z oblasti podpory prodeje, které svým propojením a interakcí s ostatními komunikačními nástroji zlepší a stabilizuje zkoumanou společnost v konkurenčním …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to innovate the marketing plan of a selected company using sales support tools and their evaluation. A partial goal of the thesis is a structured analysis of the subject under-examined. The benefit of the thesis is the recommendation of innovative sales promotion tools that will improve and stabilize the company under research in a competitive environment by connecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k8253/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová