Zdravý životní styl a jeho propagace – Bc. Michaela Hráská
Bc. Michaela Hráská
Master's thesis
Zdravý životní styl a jeho propagace
Healthy lifestyle and its promotion
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je charakterizovat a analyzovat roli marketingové komunikace v oblasti propagace zdravého životního stylu v České republice. Práce je zaměřena především na potraviny a stravování, které jsou nejčastěji diskutovanou kategorií zdravého životního stylu. Práce je pojata jako odborná studie, která mapuje situaci v České republice za využití výzkumných materiálů několika významných …viacAbstract:
The subject of this master thesis is to characterize and analyze a role of marketing communication in promotion a healthy lifestyle in Czech Republic. This thesis is mainly focused on foodstuffs and eating habits, which are the most discussed category of healthy lifestyle. The thesis is conceived as an expert study, which maps a situation in Czech Republic using research materials of several major …viacKľúčové slová
Zdraví životní styl marketing ekologie stravování biopotraviny farmářské trhy kvalita média produkt magazíny obchodní řetězce televize internet děti zaměstnanci bedýnky krabičková dieta müsli fair trade kampaň.Health lifestyle ecology eating organic food farmer´s markets quality product magazines supermarkets television children employees staff organic boxes diet in a box muesli campaign.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eg6mc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Realizace konkrétního projektu
Jakub ZAHRÁDKA -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Sú biopotraviny zdravšie?
Lada Brenkusová -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Biopotraviny v cukrářství
Veronika Šlapáková -
Biopotraviny na českém trhu a jejich spotřeba
Veronika Magon