Návrh marketingové komunikace pro novou oblast podnikání – Jana Kolarczyková
Jana Kolarczyková
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro novou oblast podnikání
Designing Marketing Communication for New Business
Anotácia:
Diplomová práce s názvem: „Návrh marketingové komunikace pro novou oblast podnikání“, se v teoretické části věnuje popisu konkrétní firmy prodávající vánoční výzdobu. Dále popisuje teorii marketingového mixu, marketingové komunikace a konkrétní prvky komunikačního mixu. V praktické části je proveden výzkum marketingové komunikace, analýza výsledků získaných pomocí dotazníkového šetření a návrh nové …viacAbstract:
This master thesis entitled: „Designing Marketing Communication for New Business“ deals with the description of a particular company selling Christmas decorations, in its theoretical part. Then it also describes the marketing mix´s theory, marketing communication and specific elements of communication mix. In the practical part concentrates on the perform research concerning the marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedúci: Zuzana Stefanovová
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová