Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce – Bc. Lukáš MAN
Bc. Lukáš MAN
Bakalářská práce
Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce
Psychology of advertising - focused on emotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou emočních reklamních apelů v audiovizuálních reklamách společnosti Škoda Auto a.s. Pozornost je zaměřena na působení emocí v těchto spotech na koncového zákazníka. V práci jsou analyzovány reklamy dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a na základě výzkumu. Tyto podklady slouží k potvrzení či vyvrácení správnosti zvolených apelů v rozličných …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with an analysis of emotive appeals in audiovisual advertisements of Škoda Auto a.s. Attention is paid to an influence of emotions included wih the advertisements on an end customer. The advertisements looked at in this thesis are analysed by one{\crq}s own judgement based on studying professional literature and own research work. The gathered data are processed and used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAN, Lukáš. Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu
Veronika KAPLANOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Apel strachu v reklamní kampani
Pavla GARLÍKOVÁ -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch