Bc. Lukáš MAN

Bakalářská práce

Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce

Psychology of advertising - focused on emotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou emočních reklamních apelů v audiovizuálních reklamách společnosti Škoda Auto a.s. Pozornost je zaměřena na působení emocí v těchto spotech na koncového zákazníka. V práci jsou analyzovány reklamy dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a na základě výzkumu. Tyto podklady slouží k potvrzení či vyvrácení správnosti zvolených apelů v rozličných …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with an analysis of emotive appeals in audiovisual advertisements of Škoda Auto a.s. Attention is paid to an influence of emotions included wih the advertisements on an end customer. The advertisements looked at in this thesis are analysed by one{\crq}s own judgement based on studying professional literature and own research work. The gathered data are processed and used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7472

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAN, Lukáš. Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.