Bc. Lukáš MAN
Bachelor's thesis
Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce
Psychology of advertising - focused on emotion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou emočních reklamních apelů v audiovizuálních reklamách společnosti Škoda Auto a.s. Pozornost je zaměřena na působení emocí v těchto spotech na koncového zákazníka. V práci jsou analyzovány reklamy dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a na základě výzkumu. Tyto podklady slouží k potvrzení či vyvrácení správnosti zvolených apelů v rozličných …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with an analysis of emotive appeals in audiovisual advertisements of Škoda Auto a.s. Attention is paid to an influence of emotions included wih the advertisements on an end customer. The advertisements looked at in this thesis are analysed by one{\crq}s own judgement based on studying professional literature and own research work. The gathered data are processed and used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7472
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAN, Lukáš. Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu
Veronika KAPLANOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Apel strachu v reklamní kampani
Pavla GARLÍKOVÁ -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch