Analýza marketingového mixu zaměřená na využití sportovní haly TJ MILO Olomouc – Josef OŠČÁDAL
Josef OŠČÁDAL
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu zaměřená na využití sportovní haly TJ MILO Olomouc
Analysis of marketing mix focused on the use of sports hall TJ MILO Olomouc
Abstract:
Autor se v bakalářské práci zaměřuje na marketing služeb. Popisuje v ní obecné marketingové koncepce a jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu služeb. Představuje tenisový oddíl TJ MILO Olomouc a jeho problémy se sportovní halou, které vedly až ke změně poskytované služby. V práci je podrobně rozpracována analýza marketingového mixu, kde autor se zabývá důvody, proč došlo k uvedené změně …moreAbstract:
The author in his thesis focuses on marketing services. He describes the marketing concept in general as well as the individual elements of marketing and communication services . He presents tennis club TJ MILO Olomouc and its problems with sports hall, which led to a change in services . The paper contains detailed marketing mix analysis, where the author examines the reasons why the change occurred …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OŠČÁDAL, Josef. \textit{Analýza marketingového mixu zaměřená na využití sportovní haly TJ MILO Olomouc}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2012. Available from: https://theses.cz/id/dl24lj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OŠČÁDAL, Josef. Analýza marketingového mixu zaměřená na využití sportovní haly TJ MILO Olomouc. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology - leisure time and recreation management.
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights