Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh – Bc. Pavla RŮŽIČKOVÁ
Bc. Pavla RŮŽIČKOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh
Marketing communication of the company INFOSERVIS CZ, a.s. with the emphasis on the introduction of advertising newspaper on the new market
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu komunikační strategie vydavatele inzertních novin INFOSERVIS při jejich zavádění na nový trh {--} Slovensko. První část práce obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury, zabývající se marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část práce zahrnuje analýzu stávající marketingové komunikace vydavatele, analýzu nového trhu a konkurence …moreAbstract:
This diploma thesis is focusing on a project creation of the newspaper publishers INFOSERVIS communication strategy in the course of implementation its services into Slovakia. The first part includes theoretical knowledge from the accessible literature involved in a marketing and marketing communication. The practical part of the thesis includes the analysis of the existing communication of the publisher …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier:
1893
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RŮŽIČKOVÁ, Pavla. \textit{Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/dlh7pf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RŮŽIČKOVÁ, Pavla. Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková