Aneta Rysová

Diplomová práce

Specifika marketingu luxusních značek

Specifics of luxury brands’ marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je specifikovat pojem "luxus" a pojem "luxusní značka", názorně vystihnout rozdíl mezi marketingem spotřebitelským a marketingem zboží luxusního a predikovat jeho vývoj jak obecně, tak na praktických příkladech luxusních značek (konkrétně značka Louis Vuitton, Rolex a Porsche), kde se věnuji i rozboru jejich marketingových strategií a současnému postavení těchto značek na …více
Abstract:
The primary goal of this diploma thesis is to specify the term "luxury" and "luxury brand", define the difference between marketing in FMCG and luxury goods segment and predict its future development not only theoretically, but also by using real-life examples of luxury brands. Such examples particularly focus on brands Louis Vuitton, Rolex and Porsche and analyse their marketing strategies, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Hubert Musial

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29425

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod