Specifika marketingu luxusních značek – Aneta Rysová
Aneta Rysová
Diplomová práce
Specifika marketingu luxusních značek
Specifics of luxury brands’ marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je specifikovat pojem "luxus" a pojem "luxusní značka", názorně vystihnout rozdíl mezi marketingem spotřebitelským a marketingem zboží luxusního a predikovat jeho vývoj jak obecně, tak na praktických příkladech luxusních značek (konkrétně značka Louis Vuitton, Rolex a Porsche), kde se věnuji i rozboru jejich marketingových strategií a současnému postavení těchto značek na …víceAbstract:
The primary goal of this diploma thesis is to specify the term "luxury" and "luxury brand", define the difference between marketing in FMCG and luxury goods segment and predict its future development not only theoretically, but also by using real-life examples of luxury brands. Such examples particularly focus on brands Louis Vuitton, Rolex and Porsche and analyse their marketing strategies, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Hubert Musial
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
Dominika Hartová -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketingová strategie vybrané luxusní značky
Dana Ondráčková -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková