Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro vybranou marketingovou agenturu – Zalina Syraid
Zalina Syraid
Bachelor's thesis
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro vybranou marketingovou agenturu
Analysis and design of Business Intelligence solution for marketing agency
Abstract:
jejím základě navržení funkčního Business intelligence řešení v oblasti interpretace analytických dat z různých zdrojů pro marketingovou agenturu COCOCNUTspace s.r.o., která aktuálně působí na trhu. Stanoveného cílů bylo dosaženo díky vědomostem a osobním zkušenostem autora v uvedené společnosti. Před tvorbou teoretické části této práce byla provedena rešerše knižních a internetových publikací, které …moreAbstract:
The primary goal of this thesis is a thorough analysis of the field of digital marketing. Furthermore, based on the findings it is desired to propose a BI solution which would serve as a tool for further interpretation of a case-specific datasets. This tool is designed to specifically for needs of a marketing agency COCONUTspace, s.r.o. The selection of objectives was driven by the extensive experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85184
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2022
- Supervisor: Jan Pour
- Reader: Iva Stanovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85184
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Podnikatelský plán – marketingová agentura zaměřená na práci se sociálními sítěmi
Andrii Vertsiukh -
Podnikatelský plán - online marketingová agentura
Martin Havlín -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto