Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb – Klára Posádová
Klára Posádová
Bachelor's thesis
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Discount portals and their advantages and risks for operators of wellness and spa services
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem slevových portálů a výhod a rizik, které z nich plynou pro provozovatel wellness a lázeňských služeb. Cílem mé práce je zmapování a shrnutí všech výhod a rizik k tomu, aby se provozovatelé wellness a lázeňských služeb mohli rozhodnout plně informovaně a vyhnout se tak některým z problémů, které tato spolupráce často provozovatelům služeb přináší. V teoretické …moreAbstract:
My thesis is focused on the discount portals and the benefits and risks that arise from the operator of wellness and spa services. The aim of my thesis is to describe a summary of the advantages and the risks to the operators of wellness and spa services to choose a fully informed and avoid some of the problems that this cooperation of operators often brings. The theoretical part defines concepts for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11932/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Eva Klánová
- Reader: Ing. Martina Sochůrková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
Gabriela Masaříková -
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Mariam Pataraya -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
Petr Miklík -
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Ondřej Holoubek -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Andrea Krobová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová