Vliv youtuberů na chování spotřebitele v České republice – Bc. Michal Svoboda
Bc. Michal Svoboda
Master's thesis
Vliv youtuberů na chování spotřebitele v České republice
The influence of YouTubers on consumer behaviour in the Czech Republic
Abstract:
Svoboda, M. Vliv YouTuberů na chování spotřebitele v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá vlivem YouTuberů na chování spotřebitele ve věku od 15 do 45 let v České republice. Práce obsahuje přehled české YouTuberské scény, který poskytuje základní vstupní informace pro další části práce, včetně tematického zaměření českých YouTuberů. Primární …moreAbstract:
Svoboda, M. The influence of YouTubers on consumer behaviour in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. The diploma thesis deals with the influence of YouTubers on behaviour of the 15–45 years old consumers in the Czech Republic. The thesis includes an overview of the Czech YouTuber´s scene, which provides basic input information for other parts of the thesis, including the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková