Možnosti implementace řešení konceptu Smart City na malém a středním městě – Bc. Zdeňka Klusáčková
Bc. Zdeňka Klusáčková
Diplomová práce
Možnosti implementace řešení konceptu Smart City na malém a středním městě
Possibilities of implementing the Smart City concept solution in the small and medium city
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou konceptu Smart City a je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem diplomové práce je vyhodnotit možnosti implementace konceptu Smart City ve středních a malých městech. V teoretické části práce je popsán vznik a oblasti konceptu Smart City a dále je popsáno využití konceptu Smart City v České republice včetně příkladů vybraných velkých měst …víceAbstract:
This diploma thesis deals with issues relating to the concept of the Smart City. It is divided into theoretical and practical parts. The objective is to evaluate the possibilities of implementing the concept in medium and small cities. The theoretical part describes the origin of the concept and the use of the Smart City concept within the Czech Republic, including examples of selected large cities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/x8kmk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Martin Maštálka, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Management a hospodaření ve veřejné správě / Management a hospodaření ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík