Využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu – Barbora Rychlá
Barbora Rychlá
Bakalářská práce
Využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu
The Usage of Travel Blogs As Data Sources of Tourism Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol - první se zabývá marketingem, druhá kapitola představuje úvod do teorie infomace a řeší problematiku blogování. V rámci praktické části byl pomocí dotazníkového šetření vytvořen profil autora cestovatelského blogu. Dále …víceAbstract:
The thesis is dealing with usage options of travel blogs as data sources of tourism market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The first part (theory) is consisted of 2 chapters. The first chapter talks about marketing and the second chapter comprises an introduction to the theory of information and the blogging. A travel blogger's profile was created via questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Jiřina Jenčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46024
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Analysis of SEO for a Hotel Browser
Zuzana Deptová -
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová -
Internet a jeho význam pro marketing cestovního ruchu
Jana Radová -
Internet Marketing in International Tourism
Hanna Kananovich -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Ondřej Scholz -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová