Možnosti utváření vztahu žáků k přírodě – Elen Sytko
Elen Sytko
Master's thesis
Možnosti utváření vztahu žáků k přírodě
Possibilities of forming pupils' relationship to nature
Anotácia:
Obsahem diplomové práce jsou možnosti rozvíjení a utváření vztahu žáka k přírodě pomocí různých aktivit v přírodním prostředí. V teoretické části definuji metody a formy výuky zaměřené na oblast Člověk a jeho svět. Uvádím organizace v okolí mého bydliště, které se zabývají a podporují vztah žáka k přírodě, a také dlouhodobé vzdělávací programy podporující žáka k aktivnímu rozvoji v přírodě. Obsahem …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7054
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2022
- Vedúci: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vladimír Václavík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru a jejich využívání z hlediska motivace zaměstnanců
Adéla Lebová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Metody a formy práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. a 2. stupni základní školy
Petra CETKOVSKÁ -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová -
Pedagogická práce se žáky 9. ročníku s ADHD - výukové metody a formy a jejich efektivita
Nela Zemanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2022
Kohout, J.
1. 6. 2022