Marketingové nástroje specifické produktové kategorie – Veronika Vajnerová
Veronika Vajnerová
Diplomová práce
Marketingové nástroje specifické produktové kategorie
Marketing tools of a specific product category
Anotace:
Cílem této práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu na českém trhu dermokosmetiky, popsat marketingová specifika tohoto trhu a zhodnotit účinnost používaných marketingových nástrojů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska této práce, druhá kapitola se věnuje charakteristice českého trhu dermokosmetiky, třetí pak marketingovým specifikům …víceAbstract:
The aim of the thesis is to provide a comprehensive perspective on Czech dermocosmetics market, to describe marketing specifics of the market and assess the effectiveness of commonly used marketing tools. The thesis is devided into four chapters. The first chapter provides the theoretical background of the thesis, the second chapter describes the characteristics of the Czech dermocosmetics market and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky
Aneta Kolínská -
Strategie značky Vichy se zaměřením na český trh.
Karel Srnka -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek