Otázka estetiky a problematika kýče v reklamě – Michaela Hadašová
Michaela Hadašová
Bachelor's thesis
Otázka estetiky a problematika kýče v reklamě
The Question of an Aestetics and a Kitsch in an Advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou estetiky v rámci reklamy a důrazem na důležitost uměleckého zpracování reklam, a to nejen v historickém kontextu. Zároveň si klade otázku, jakou roli zastává v reklamě kýč, je-li jeho role důležitá, nebo by bylo možné se užití kýče v reklamě vyhnout. Důležitou součástí práce je také souvislost mezi uměním a reklamou a otázka možné symbiózy těchto dvou odvětví …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the question of aesthetics and kitch in the context of adver-tising, not only in historical context. At the same time it raises the question of what role advertising plays in kitsch and i fit is possible to avoid the kitch in advertising. An impor-tant part of the work is also a relationship between art and advertising , and the question of their possible symbiosis. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hadašová, Michaela. Otázka estetiky a problematika kýče v reklamě. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Marketingová komunikace ve Zruči nad Sázavou s ohledem na digitálni trendy
Ondřej Fiala -
Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB
Kristýna Mikulová -
Analýza marketingové komunikace veřejných stavebních projektů
Gabriela Kocourková -
Marketingová komunikace ve veřejné správě vs. elektronické sociální sítě
Barbora Kunová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková