Tereza Krečmerová
Bachelor's thesis
Analýza image značky bankovní instituce
Brand Image Analysis of Bank Institution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu image značky Česká spořitelna. Cílem bakalářské práce je analyzovat image značky na základě získaných dat pomocí kvantitativního výzkumu. Výzkum probíhal formou elektronického dotazování pomocí dotazníku publikovaného v online prostoru. Zkoumá působení a vliv na spotřebitele na tuzemském trhu, marketingovou komunikaci bankovní instituce a také povědomí spotřebitelů …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on brand image analysis of bank institution Česká Spořitelna. The aim of the bachelor thesis is to analyse the brand image based on the obtained data using quantitative research. The research took the form of an electronic survey using a questionnaire published online. It examines the impact on consumers in the domestic market, marketing communication of the bank institution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146733
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Ivan Šotkovský
- Reader: Jaroslav Urminský
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová