Analýza image značky bankovní instituce – Tereza Krečmerová
Tereza Krečmerová
Bachelor's thesis
Analýza image značky bankovní instituce
Brand Image Analysis of Bank Institution
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu image značky Česká spořitelna. Cílem bakalářské práce je analyzovat image značky na základě získaných dat pomocí kvantitativního výzkumu. Výzkum probíhal formou elektronického dotazování pomocí dotazníku publikovaného v online prostoru. Zkoumá působení a vliv na spotřebitele na tuzemském trhu, marketingovou komunikaci bankovní instituce a také povědomí spotřebitelů …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on brand image analysis of bank institution Česká Spořitelna. The aim of the bachelor thesis is to analyse the brand image based on the obtained data using quantitative research. The research took the form of an electronic survey using a questionnaire published online. It examines the impact on consumers in the domestic market, marketing communication of the bank institution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedúci: Ivan Šotkovský
- Oponent: Jaroslav Urminský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová