Bc. Martin Šeda

Master's thesis

Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech

Marketing Strategy of Tea Corner in Napajedla
Abstract:
Obsahem diplomové práce je vytvoření marketingové strategie, která obsahuje i na komunikační strategii pro snadnější proniknutí na trh. Hlavním úkolem této práce je využít všech možných teoretických podkladů pro vytvoření důležité analýzy trhu a vymezit konkurenci v samotném okolí Napajedel, podle těchto poznatků vypracovat odpovídající marketingovou a komunikační strategii. Teoretická část diplomové …more
Abstract:
The content of the diploma thesis is the creation of a marketing strategy that includes a communication strategy for easier penetration of the market. The main purpose of this thesis is to use all possible theoretical background to create an important market analysis and to define competition in the surroundings of Napajedla, according to these findings to develop an appropriate marketing and communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šeda, Martin. Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe