Dítě s lehkou mentální retardací na prvním stupni ZŠ – Michaela Hájková
Michaela Hájková
Bakalářská práce
Dítě s lehkou mentální retardací na prvním stupni ZŠ
Child with Mental Disability at Primary School
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat vzdělávací potřeby dítěte mladšího školního věku s lehkou mentální retardací, zjistit možnosti intervence při jeho edukaci na prvním stupni ZŠ. V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, diagnostika a etiologie. Popsán je i systém poradenské péče. Dále je definována školní zralost a připravenost, podpůrná opatření a používané speciálně pedagogické …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to describe the educational needs of a child of younger school age with Mental Disability at Primary School, to identify the possibilities of intervention in his education at the first level of primary school. The theoretical part of the bachelor thesis defines the basic concepts, diagnosis and etiology of children with Mental Disability. Subsequently, the system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ThDr. Kateřina Brzáková Beksová, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hájková, Michaela. Dítě s lehkou mentální retardací na prvním stupni ZŠ. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková
Název
Vložil
Vloženo
Práva