Bc. Ptak Ptak

Bachelor's thesis

Využití influencerů v online marketingové komunikaci

The role of influencers in online marketing communication
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav využití influencerů v online marketingové komunikaci zvolené firmy a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jeho zefektivnění. V teoretické části bude provedeno shrnutí důležitých teoretických východisek kproblematice online marketingové komunikace a influencerů. V praktické části bude představena vybraná firma …more
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to analyse the current situation of use of influencers in online marketing communication in a selected company and on this basis propose its improvements for effectivity. In the theoretical part, the important theoretical data will be presented according to marketing communication with use of influencers. In the practical part, a chosen firm will be presented and an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management