Júlia Baraniaková

Master's thesis

Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky

Metody výpočtu Customer Lifetime Value a jejich aplikace v oblasti kosmetiky
Abstract:
Cílem diplomové práce je popis a vzájemná komparace jednotlivých metod výpočtu celoživotní hodnoty zákazníků ve firmách. Druhým, dílčím cílem je následný výběr vhodné metody postupu při aplikování přístupu CLV v konkrétním podniku. Mezi hlavní použité metody patří literární rešerše zahraničních odborných zdrojů pro zisk potřebných znalostí a následná komparace modelů na základě vybraných kriterií. …more
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is the description and comparison of existing methods for calculating the customer lifetime value at a firm. Second, minor goal is based on the comparison to choose a suitable method of calculation for an application in a real business unit. The used methodology contains detailed research of available foreign academic literature. Building on that a comparison of …more
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je popis a vzájomná komparácia jednotlivých metód výpočtu celoživotnej hodnoty zákazníkov vo firmách. Druhým, čiastkovým cieľom je následný výber vhodnej metódy postupu pri aplikovaní prístupu CLV v konkrétnom podniku. Medzi hlavné použité metódy patrí literárne rešerše zahraničných odborných zdrojov pre zisk potrebných znalostí a následná komparácia modelov na základe vybraných …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Jan Rožek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45083