Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky – Júlia Baraniaková
Júlia Baraniaková
Diplomová práce
Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky
Metody výpočtu Customer Lifetime Value a jejich aplikace v oblasti kosmetiky
Anotace:
Cílem diplomové práce je popis a vzájemná komparace jednotlivých metod výpočtu celoživotní hodnoty zákazníků ve firmách. Druhým, dílčím cílem je následný výběr vhodné metody postupu při aplikování přístupu CLV v konkrétním podniku. Mezi hlavní použité metody patří literární rešerše zahraničních odborných zdrojů pro zisk potřebných znalostí a následná komparace modelů na základě vybraných kriterií. …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is the description and comparison of existing methods for calculating the customer lifetime value at a firm. Second, minor goal is based on the comparison to choose a suitable method of calculation for an application in a real business unit. The used methodology contains detailed research of available foreign academic literature. Building on that a comparison of …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je popis a vzájomná komparácia jednotlivých metód výpočtu celoživotnej hodnoty zákazníkov vo firmách. Druhým, čiastkovým cieľom je následný výber vhodnej metódy postupu pri aplikovaní prístupu CLV v konkrétnom podniku. Medzi hlavné použité metódy patrí literárne rešerše zahraničných odborných zdrojov pre zisk potrebných znalostí a následná komparácia modelov na základe vybraných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45083
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Jan Rožek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Aplikace statistických metod při výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka
Katsiaryna Samuseva -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Lucie Machalová -
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Anna Melounová -
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Jan Pořízek -
Customer lifetime value
Jakub Bendula