Rozvoj komunikační kompetence u dětí s kombinovaným postižením – Bc. Kateřina Sýkorová
Bc. Kateřina Sýkorová
Master's thesis
Rozvoj komunikační kompetence u dětí s kombinovaným postižením
Developing communication skills of children with multiple disabilities
Anotácia:
V diplomové práci jsem se rozhodla pokračovat v tématice bakalářské práce, která se týkala komunikace dětí s těžkým kombinovaným postižením, téma jsem však pojala šířeji. Stále se domnívám, že je tato problematika v dnešní době sociálních i školských změn zajímavá a aktuální. Komunikace a možnost domluvit se je pro člověka důležitá – komunikovat s okolím, sdělit své potřeby a přání. V případě dětí …viacAbstract:
The thesis reflects my decision to continue with the work that was begun in my bachelor’s thesis which concerned the communication of children with severe multiple disabilities. However, the subject is now approached much more extensively. This issue is, I believe, still interesting and current in present-day era of social and educational changes. It is vital for a person to communicate and understand …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d0fjh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedúci: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Formy alternativní a augmentativní komunikace a jejich uplatnění u žáků v základní škole speciální
Denisa SWAKOŃOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Plšková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se sluchovým postižením a přidruženými vadami
Alena Roučová -
Vojtova reflexní lokomoce v terapii dětí s centrální koordinační poruchou - adherence rodinných příslušníků k dodržování doporučených postupů
Lucie VŠETEČKOVÁ -
Využití reflexní lokomoce u pacientů po cévní mozkové příhodě
Soňa SOCHORKOVÁ