Výroba zvukové stopy 360° filmů a videí – Adam Bláha
Adam Bláha
Diplomová práce
Výroba zvukové stopy 360° filmů a videí
Making sound for 360° films and videos
Anotace:
Tento text popisuje existující technologie a nástroje sloužící k výrobě, přenosu a reprodukci imerzivních zvukových stop sférických neinteraktivních lineárních audiovizuálních děl, určených především pro sledování skrze headset virtuální reality. Je kompilací základních znalostí o specifikách natáčení, postprodukce, masteringu, dramaturgie a reprodukce těchto zvukových stop. Věnuje zvýšenou pozornost …víceAbstract:
This text describes existing technologies and tools which can be used for creation, distribution and reproduction of immersive sound tracks of spherical non-interactive linear audiovisual pieces, that are mainly meant to be viewed through virtual reality headsets. It is a compilation of basic knowledge about distinctions of shooting, post-production, mastering, dramaturgy and reproduction of such sound …víceKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
zvuk (film)Klíčová slova
virtuální realitaKlíčová slova
zvuková technologieKlíčová slova
zvuková postprodukceKlíčová slova
zvuková dramaturgieKlíčová slova
audiotechnika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13629
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2019
- Vedoucí: Tomáš ORAMUS
- Oponent: Petr NEUBAUER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost a možnosti postprodukce v kinematografii
Michal Heřman -
1.Teoretická část: Primární záznam zvukové modulace dlouhometrážního hraného filmu. 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 10 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Michaela Struhařová -
1.Teoretická část: Loutka: Mluvené slovo a jeho stylizace v pohádkách, divadle S+H 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 20 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Postprodukce rozhlasove hry s porovnanim postprodukce audiovizualniho dila
Josef Beneš -
Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
Tomáš Vondrášek -
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Jan Šléška -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Jitka NEŠNĚROVÁ