Skladby E. H. Griega v kontextu norských reálií a jejich využití ve výuce hudební výchovy na středních školách – Michal Hroch
Michal Hroch
Diplomová práce
Skladby E. H. Griega v kontextu norských reálií a jejich využití ve výuce hudební výchovy na středních školách
Compositions by E. H. Grieg in the context of Norwegian realities and their use in the teaching of music education at secondary schools
Anotace:
Diplomová práce je koncipována jako doplňující materiál pro střední školy. Teoretická část zpracovává kulturu a reálie Norska, biografii a tvorbu Edvarda Hagerupa Griega a drama Peer Gynt Henrika Ibsena. Praktická část předkládá několik příkladů využití díla Peer Gynt ve výuce hudební výchovy a nabízí uplatnění teoretických informací prostřednictvím návrhu projektové výuky.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: PhDr. Dana Soušková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Helena Karnetová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HROCH, Michal. \textit{Skladby E. H. Griega v kontextu norských reálií a jejich využití ve výuce hudební výchovy na středních školách}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/dpdpo5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 2. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - hudební výchova, Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
EDVARD HAGERUP GRIEG V ČESKÝCH ZEMÍCH
Věra Fišarová -
Školní sémantická analýza vybraných skladeb Lyrických kusů pro klavír Edvarda H. Griega
Lenka SIEMKOVÁ -
Veřejný koncert ze dne 19. 11. 2018
Marie Hujerová -
Projektová výuka ve Výchově k občanství
Štěpán Kyšák -
Projektová výuka ve výchově demokratického občana na příkladu města Holešov
Hana Zbožínková -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová -
Projektová výuka dopravní výchovy ve 3. ročníku ZŠ Mozartova, Jablonec nad Nisou
Barbora Šimková
Název
Vložil
Vloženo
Práva