Marketingová komunikace, jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Radka Veigendová
Bc. Radka Veigendová
Diplomová práce
Marketingová komunikace, jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Marketing communication as a tool for increase competitiveness of an business
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace v cestovním ruchu. Jejím cílem je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace Parkhotelu v Plzni a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty. V práci je teoreticky vymezena konkurenceschopnost, marketingová komunikace v cestovním ruchu a její nástroje zaměřené na oblast hotelnictví …víceAbstract:
The thesis is concerned with the use of marketing communication in tourism. The aim of the work is to evaluate the present degree of marketing communication in the Parkhotel in Pilsen and, based on this analysis, to sum up and propose possible recommendations of how to improve the communication with clients. The theoretical part of the thesis defines competitiveness, marketing communication in tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Veigendová, Radka. Marketingová komunikace, jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka