Sluchově postižení a jejich obraz v médiích – Mgr. Eva KRMÁŠKOVÁ
Mgr. Eva KRMÁŠKOVÁ
Bakalářská práce
Sluchově postižení a jejich obraz v médiích
Hearing impaired and their medial image
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Sluchově postižení a jejich obraz v médiích se zaměřuje na vyhledání frekventovaných témat, které se týkají sluchově postižených osob a které může běžný divák shlédnout ve vysílání České televize. S využitím analýzy dokumentu vytyčuje a charakterizuje jednotlivá témata vysílána v letech 2005-2009. Snaží se nastínit informace, které nabízejí pořady věnované komunitě sluchově …víceAbstract:
This thesis entitled Hearing impaired and their image in media is focused on finding frequent topics that relate to hearing impaired persons and a regular televiewer can normally watch in Czech TV. Using analysis of the document outlines and describes the various themes aired in 2005-2009. It seeks to outline the information that offer programs devoted to the community hearing impaired general public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Zveřejnit od: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRMÁŠKOVÁ, Eva. Sluchově postižení a jejich obraz v médiích. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Osobní pohoda u vynořujících se dospělých: Vliv romantického statusu jedince a jeho finanční komunikace a finanční situace na jeho životní spokojenost, depresivní symptomy, všeobecné štěstí a sebeúctu
Michaela Koutníková -
Mezilidská komunikace - informační šumy a komunikační zkreslení. Vliv implementace mezilidské komunikace (a odstranění nežádoucích informačních šumů a komunikačních zkreslení) na spokojenost a následnou resocializaci osob ve výkonu trestu odnětí svobody
Renata Drsková -
Vytvoření a úprava stávající marketingové komunikace a komunikačního mixu ve společnosti Savoia Castle
Ondřej Bulíček -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Návrh na změnu marketingové komunikace a komunikačního mixu podniku Royal Rolls
Petr Ngo -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková