Tatiana Drazhnikova

Bakalářská práce

Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii

Importance and purpose of sales promotion in gastronomy
Anotace:
Táto práce je věnována jednomu z prostředků propagačního mixu - podpoře prodeje. Je zaměřena na obor gastronomii a byla vypracována na základě údajů získaných v restauraci rychlého občerstvení Subway. Aktualita této práci je ve zkoumání moderních trendů a ohodnocení jejích efektivity.
Abstract:
This work is devoted to one of theinstrument of propagation - sales promotion. It is focused on the gastronomic sphere and is based on the data obtained in a fast food restaurant Subway. Novelty of this work is in research of the latest trends of sales promotion and in evaluation of their efficiency.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví